Home » , , » Info Lowongan Kerja S1 Di Tanggerang

Info Lowongan Kerja S1 Di Tanggerang

Info Lowongan Kerja S1 Di Tanggerang untuk anda lulusan SMA/SMK Diploma maupun Sarjana yang sedang mencari Info Lowongan Pekerjaan Terbaru. Semoga saja cocok dengan kriteria pekerjaan maupun perusahaan yang anda inginkan selama ini sebagai tempat bekerja. Berikut ini Info Lowongan Kerja S1 Di Tanggerang selengkapnya.



PT SYSPEX KEMASINDO

URGENTLY REQUIRED

We are a Southeast Asia’s leading business-to-business packaging distribution company with 6 regional offices in Southeast Asia, wishing to appoint dedicated professional to further contribute to our aggressive growth and expansion plans in Indonesia :

ACCOUNTING SENIOR

Requirements:

Male / Female with max age 35 years old
Graduated min S-1 Accounting from reputable university
At least 5 years working experience as Finance and Accounting field related with Financial Report (B/S, P/L, Costing, Budgeting, AR/AP control, Inventory etc)
Having tax knowledge
Familiar with Accounting Software & MS office
Excellent problem solving, analytical skill, accurate in detail and able to work both in team & independently
Positive working attitude, good initiative, dicipline and willing to learn
Fluent in English (Oral & Writen)



If you meet the above qualification, please send your complete resume and recent photograph not later than 30 days after this advertisement to:

HRD

Bangunan Industri Multiguna Blok H1/22

Taman Tekno – BSD City

Serpong – Tangerang

Or e-mail to:

fa.syspex@gmail.com

ONLY SHORT-LISTED CANDIDATE WILL BE NOTIFIED



Apabila anda merasa cocok dengan pekerjaan yang kami berikan diatas silahkan segera mungkin anda melamar ke perusahaan tersebut, tetapi jika anda kurang merasa cocok anda juga bisa membaca Info Lowongan Kerja Tanggerang atau anda juga bisa mendapatkan Info Lowongan Kerja Cilegon. Sekian Info Lowongan Kerja S1 Di Tanggerang yang bisa admin berikan untuk anda semoga bermanfaat dan bisa membantu anda dalam proses pencarian kerja anda di daerah tersebut.

0 komentar:

Posting Komentar